dimarts, 8 de setembre del 2009

Em deixeu passar? (01/10/08)

Ahir no sé si em va passar una cosa que un experimenta una vegada cada cop que tracta amb un diguem-li "usuari". Quan a la feina entra un nou usuari amb el qual has de treballar més en profunditat que amb d'altres, busques els teus registres empàtics per tal d'apropar-te, sentir-te com ell i des d'aquest punt començar a treballar la problemàtica conjuntament amb ell/a. D'això tècnicament en podem dir el punt zero de treball. Aquest punt zero, no comença el dia u de la relació. Sovint, però, en les feines que impliquen una relació educativa i una relació humana, acostuma a adequar-se el temps de punt zero de treball a un moment determinat. Jo tinc situat el punt zero entre la primera i la segona setmana de coneixement mutu. No obstant darrerament i amb aquest "usuari" el punt zero potser es va produir ahir nit, i dic potser per què no n'estic segur. No obstant si hi va haver alguna cosa. Això no seria rellevant si no fos que aquest usuari ja porta uns dos mesos de relació educativa amb mi i encara no m'ha obert la porta.
Sempre hi ha una manera o vàries d'aconseguir que t'obrin la porta però no sempre ho esbrines quan es voldria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada